گوش مالی ناسا به ایلان ماسک بابت گل کشیدنش

خرید بک لینک گوش مالی ناسا به ایلان ماسک بابت گل کشیدنش

به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از تک تایمز، “جیم برایدنستاین” مدیرعامل ناسا گفته است که با “ایلان ماسک” مدیر و بنیان گذار شرکت فضایی اسپیس ایکس توافق کرده است که وی دیگر هیچ گاه جلوی دوربین و در انظار عموم ماریجوانا نخواهد کشید و همین طور مشروبات الکلی نخواهد نوشید.

ناسا چندی قبل به دنبال استعمال ماده مخدر گل توسط ایلان ماسک در یک برنامه اینترنتی اعلام نمود که قوانین و شرایط محیط کاری شرکت های اسپس ایکس و بوئینگ را که در حال همکاری با ناسا هستند، مورد بررسی و نظارت قرار خواهد داد.

هر دو شرکت قراردادهایی برای انتقال فضانوردان از خاک آمریکا به ایستگاه فضایی بین المللی با ناسا منعقد کرده اند.

برایدنستاین هدف از این اعمال نظارت را کاهش ریسک وقوع حوادث اعلام نمود.

گرچه او اعلام نمود که راجع به این بررسی ها پیش از اینکه ماسک در ماه سپتامبر دست به این کار در آن برنامه بزند، صحبت شده بود، اما دیدن گل کشیدن ماسک بر این تصمیم و تصویب آن تاثیر گذاشته است.

ناسا عمیقا نگران سرنوشت فضانوردان و فضاپیماهای مورد استفاده در ماموریت های خود است و نمی خواهد افرادی نظیر ماسک که مدیریت چنین شرکت هایی را بر عهده دارند، با رفتار غیر موجه خود، سلامت ماموریت و فضانوردان ناسا را به خطر بی اندازند.

برایدنستاین اضافه کرد: من شخصا در مورد این سوژه با ماسک صحبت کردم و الان صراحتا به شما می گویم که او هم مثل ما متعهد به ایمنی است و می داند که این رفتار مناسب نمی باشد. شما دوباره چنین رفتاریرا از او نخواهید دید.

دسته‌ها