عرضه عینک واقعیت افزوده توسط یک شبکه اجتماعی

خرید بک لینک: شرکت آمریکایی ˮاسنپ اینکˮ(Snap Inc) که صاحب شبکه اجتماعی ˮاسنپ چتˮ است، مبادرت به تولید و عرضه عینک های واقعیت افزوده(AR) با دوربین دوگانه خواهد نمود.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، گزارش شده است که رسانه اجتماعی آمریکایی “اسنپ” به دنبال انتشار نسخه جدیدی از عینک با طراحی آلومینیومی و دو دوربین در کناره های آن است.

این عینک با استفاده از برنامه اسنپ چت(Snapchat) شما را قادر می سازد جلوه های ویژه را به صورت واقعیت افزوده در ویدیوهای خود اضافه کنید.

این عینک نسبت به مدل قبلی خود که در سال 2016 ارائه شد، بیشتر از دو برابر قیمت دارد و تا آخر سال جاری با قیمت 350 دلار به فروش خواهد رسید.

صاحبان این شرکت امیدوارند با عرضه این عینک ها از افت بیشتر قیمت سهام خود جلوگیری نمایند.
“اسنپ اینک”(Snap Inc) شرکت فناوری و رسانه اجتماعی آمریکایی در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۱ توسط “ایوان اشپیگل” و “بابی مرفی” در شهرک “ونیز، لس آنجلس” تاسیس شده است.
این شرکت چهار محصول دارد: اسنپ چت، سپکتکلز، بیتموجی و زنلی. نام این شرکت در ابتدا “اسنپ چت اینک” بود، ولی در ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۶ به “اسنپ اینک” تغییر برند داده شد تا محصول سپکتکلز را تحت یک شرکت واحد بگنجاند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *