خرید آنلاین با فایرفاکس ساده تر شد

خرید بک لینک: با نزدیک شدن به فصل خرید تعطیلات کریسمس خیلی از شرکت های فناوری در حال عرضه ابزار جدید برای تسهیل خریدهای آنلاین هستند و مرورگرها باز از این امر مستثنی نیستند.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت موزیلا عرضه کننده مرورگر فایرفاکس مجموعه ای از افزونه های تازه را به صورت آزمایشی عرضه نموده که خریدکردن در محیط مرورگر فایرفاکس را تسهیل می کنند.
یکی از این افزونه ها، Firefox Price Wise نام دارد و افزودن محصولات محبوب به فهرست خرید را تسهیل می کند. این افزونه با بررسی فهرست خرید هر کاربر در صورت کاهش ناگهانی قیمت یکی از اقلام به سبب حراج یا هر چیز دیگر بلافاصله سوژه را به فرد اطلاع می دهد. افزونه مورد اشاره تنها در امریکا قابل استفاده می باشد و با خدمات شرکت های بست بای، ای بی، آمازون، والمارت و هوم دیپوت سازگاری دارد.
افزونه آزمایشی دیگر Email Tabs است که انتخاب اقلام خرید و ارسال لینک های مربوط به آنها را به صورت خودکار از راه جیمیل ممکن می کند. این کار تبادل اطلاعات در مورد محصولات مختلف را تسهیل می کند. این افزونه تنها با جیمیل سازگاری دارد.
هنوز معین نمی باشد نسخه نهایی این افزونه ها چه زمانی عرضه می شوند. گفته میگردد موزیلا درصدد طراحی و عرضه افزونه های بیشتری با همین هدف تا پیش از اختتام سال جاری میلادی است.

دسته‌ها