بیست و یکمین شماره مجله فناوری مهر منتشر گردید

خرید بک لینک: بیست و یکمین شماره مجله فناوری مهر در ۵ سرفصل مجزا شامل فناوری اطلاعات و ارتباطات، علم و دانش، فناوریهای نوین، فناوری خودرو و هوافضا منتشر گردید.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از مهر، شماره ۲۱ مجله فناوری مهر در بخش فناوری اطلاعات در گزارشی با عنوان «وقتی فضای مجازی پوست می اندازد» به سوژه تغییر آینده اینترنت پرداخته و ابعاد مختلف این تغییر فناورانه را مورد بررسی قرار داده است.بررسی وضعیت نرخ گذاری بسته های اینترنت موبایل و حذف حق اشتراک تلفن ثابت از دیگر اخبار مهم این بخش است.در بخش علم و دانش گزارشی خواندنی درباب گرمایش زمین دیده میگردد که با عنوان «موج گرما به افراد بیشتری می رسد» در دسترس می باشد. در این بخش، اخبار جالبی همچون «امید به زندگی در مریخ بیشتر شد» و «احتمال پیدا شدن آب در سیاره مشتری»، گنجانده شده است.در بخش فناوریهای نوین، خبری با عنوان «امکان باروری بیماران سرطانی محقق می شود» همچون اخبار مهم می باشد. در همین حال این بخش به جایزه بین المللی رویان نگاهی ویژه دارد و از اعطای این جایزه به کاشف درمان بیماری پروانه ای خبر می دهد.
ارسال نمونه خون بند ناف به خارج از کشور، از دیگر اخبار مهم این بخش است.مجله فناوری مهر در بخش فناوری خودرو، از تولید و صادرات ردیاب خودروی ایرانی خبر می دهد. اخباری مانند هک خودروی تسلا در ۱۶ ثانیه و آینده حمل و نقل شهری در اختیار بنز، همچون اخبار خواندنی این بخش است.در بخش هوافضای این شماره از مجله فناوری مهر، رئیس سازمان فضایی ایران از قرار گرفتن ماهواره ۵۰۰ کیلویی ایران در مدار هزارکیلومتری زمین خبر می دهد.بهره برداری از اپراتور ماهواره مخابراتی، سهم فضا در تولید ناخالص داخلی و پایش خشکسالی با اطلاعات ماهواره ای از دیگر اخبار این بخش است.بیست و یکمین مجله فناوری مهر در ۶۷ صفحه انتشار یافته و از این لینک قابل دسترس است.

دسته‌ها